Susa Web Tools
دوستت دارم نفسم...
ミ★ミعاشقانه ترین حرف ها...واسه دل خودمミ★ミ

امروز دلم اونقد شکست که دیگه دلی واسم نمونده ...

 

 

[تصویر: 0r1m6qfp2ya4ob7fejo.jpg]

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما و عشق

تقصیر چشمای تو بود ‌‌‌، وگرنه ما کجا و عشق ؟

 

[تصویر: cy4iir4z4usw0dlmuot2.jpg]

سرم تو لاک خودم و دلم یه جو هوس نداشت

بس که یه عمر آزگار کاری به کار کس نداشت

تا اینکه پیدا شدی و گفتی ازاین چشمای خیس

تو دفتر ترانه هات یه قطره بارون بنویس

[تصویر: yhg5c9siujvuidmd7100.jpg]

عشقمو دست کم نگیر درسته مجنون نمیشم

وقتی که گریه می کنی حریف بارون نمیشم

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

[تصویر: k5l34w3iyzhjcxnstwb.jpg]

هنوز یه قطره اشکتو به صد تا دریا نمی دم

یه لحظه با تو بودنو به عمر دنیا نمی دم

همین روزا بخاطرت به سیم آخر می زنم

قصه عاشقیمونو تو شهرمون جار می زنم

تقدیم به عشقم تنها غزل دلنشین زندگیم

[تصویر: ax%20asheghaneh%20fantezi%20%288%29.jpg]

عادت يا عشق نميدونم نمي تونم نبينمت
نميتومنم حتي يه شب به تنهايي بسپرمت
عادت يا عشق فقط بدون مثل نفس دوست دارم
خودم اگه از ياد برم تو رو به خاطر ميارم
هر اسمي كه مي خواي بذار رو منو احساسم به تو
عادت هوس عشق يا هوا يه اسم يا يه واژه ي نو
اما بدون هزار دفعه اگه بازم دنيا بياي
دوباره عاشقت ميشم هميشه دنبالت ميام

[تصویر: asheghaneha%20%281%29.jpg]

ساده بگم ساده بگم سادگي هاتو دوس دارم
ساده نميگذرم ازت تورو توشعرام ميارم
ساده بگم عاشقتم ساده بگم ميخوام تورو
عادت دارم باتو باشم يه وقت نگي بهم بورو


[تصویر: 1652880bipfg33i3l.gif]

دوس ندارم سختش كنم احساسمو نسبت به تو
مي خوام بهت ساده بگم فقط تو هم ساده بشو
حرفامو گوش بده مي خوام حال دلم رو بدوني
شايد اثر كرد حرفامو بشه كنارم بموني
شايد بشه روياي من به سادگي دنيا بياد

 

[تصویر: moteharek%20asheghaneh%20%284%29.gif]
ساده بگم ساده بگم سادگي هاتو دوس دارم
ساده نميگذرم ازت تورو توشعرام ميارم
ساده بگم عاشقتم ساده بگم ميخوام تورو
عادت دارم باتو باشم يه وقت نگي بهم بورو

[تصویر: moteharek%20asheghaneh%20(2).gif]
ساده بگم ساده بگم سادگي هاتو دوس دارم
ساده نميگذرم ازت تورو توشعرام ميارم
ساده بگم عاشقتم ساده بگم ميخوام تورو
عادت دارم باتو باشم يه وقت نگي بهم بورو

 

 

[تصویر: asheghaneha%20%287%29.jpg]
 
♥♥♥و در آخر♥♥♥
 
[تصویر: 2e2v60njs1m5ybekrwz8.jpg]
 
راستی میدونستی

مات به حرکتی میگن که شاه با اون عظمتش نمیتونه کاری بکنه
مات عشقتم عزیزم
 
 
 
 

√√دوستان گلم ممنون میشم نظر بدین√√



نظرات شما عزیزان:

goly
ساعت9:07---14 ارديبهشت 1391
good

آیسا2
ساعت15:58---7 ارديبهشت 1391
ایول عالی بود ...

یگانه
ساعت11:20---5 آبان 1390
خیلی عالی بود عزیزم

پاسخ: مرسی


امیر
ساعت22:27---4 مهر 1390
سلام.وبت قشنگه.خوشم اومد.به وب من هم یه سری بزن.خوشحال میشم.

negar
ساعت12:44---4 مهر 1390
bad nabud,vali mituni tori begi ke vaznesh ashna nabashe ke jalebtar beshe

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:,ساعت 11:33 توسط مهدی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت




كد موسيقي براي وبلاگ